2011. október 6., csütörtök

Narancsos almalekvár



Narancsos almalekvár recept fruzsy79-től



kb. 1 1/2 kg alma
2 citrom
4 narancs
kb. 2 tk. fahéj
1/2 tk. őrölt gyömbér
1 tk. őrölt szerecsendió
1 tk. őrölt szegfűszeg
3 ek. méz
150 g cukor + még pár evőkanállal
1/2 rúd vanília
Az almát megpucoltam, kockákra vágtam, közben folyamatosan locsolgattam citromlével, hogy ne barnuljon meg. A narancsok héjat az almára reszeltem, levüket is ráöntöttem. Hozzáadtam a fahéjat, szegfűszeget, szerecsendiót, vaníliát, gyömbért, rácsurgattam a mézet és hozzáadtam 150 g cukrot. Lassú tűzön kb. másfél órát főztem. Közben megkóstoltam, és még adtam hozzá cukrot, így szerintem kb. 250 g került bele. Még forrón üvegekbe töltöttem, kupakkal lezártam, felfordítva hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Labels

social network

About me

latest comments

latest posts

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *

SLIDE2

SLIDE1

Text

SLIDE3

Social Networks

Pages

title-header

Popular Posts

Rendszeres olvasók

Popular Posts

Search Bar

About Author (Do Not Edit Here!)